More

    Русија го ограничи пристапот до рускиот сервис на Би-Би-Си и Радио Либерти

    spot_img

    Руското тело за надзор на комуникациите го ограничи пристапот до веб-страниците на руската Би-Би-Си и Радио Либерти поради ширењето на, како што велат, лажните информации за конфликтот во Украина.

    Русија постојано се жалеше дека западните медиумски организации нудат делумен – и често антируски – поглед на светот се додека нивните лидери не бидат повикани на одговорност за разорните војни во странски земји како Ирак и Украина, наведува Ројтерс.

    Западните лидери со години изразуваа загриженост за доминацијата на државните медиуми во Русија и рекоа дека претседателот Владимир Путин ги укина слободите што ги освои по распадот на Советскиот Сојуз во 1991 година.

    Руската новинска агенција РИА соопшти дека пристапот до веб-страницата на Би-Би-Си на руски јазик, како и до Радио Слобода и Медуза е ограничен, повикувајќи се на официјалниот регистар на надзорното тело.

    Руската служба за комуникации соопшти дека руската служба Либерти шири „очигледно лажни општествено важни информации за наводен руски напад на украинска територија“.

    „Таквите информации се погрешни“, се вели во официјалното соопштение на Радио Слобода.

    Опишувањето на ситуацијата во Украина стана исклучително важно прашање за Москва.

    Претседателот Путин рече дека „специјалната воена операција“ е клучна за одржување на руската безбедност откако НАТО се прошири до границите на Русија и откако Западот ги поддржа прозападните лидери во Киев.

    Руските власти не го користат зборот „инвазија“ и рекоа дека западните медиуми не го објавија она што Москва го опиша како „геноцид“ врз русофонското население во Украина.

    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img
    spot_img