Американски разурнувач влегол во морето во близина на Тајван за време на кинески воени вежби

Lorita
By Lorita 2 Min Read
Disclosure: This website may contain affiliate links, which means I may earn a commission if you click on the link and make a purchase. I only recommend products or services that I personally use and believe will add value to my readers. Your support is appreciated!
Handout file photo dated September 28, 2020 of the guided-missile cruiser USS Antietam (CG 54) approaches the Navy’s only forward-deployed aircraft carrier USS Ronald Reagan (CVN 76) in the Philippine Sea. Two United States Navy warships have entered the Taiwan Strait in what is the first US naval transit in the waterway since US-China tensions spiked this month over a visit to the island by House Speaker Nancy Pelosi. The guided-missile cruisers USS Antietam and USS Chancellorsville were on Sunday making the voyage "through waters where high seas freedoms of navigation and overflight apply in accordance with international law," the US 7th Fleet in Japan said in a statement. It said the transit was "ongoing" and that there had been "no interference from foreign military forces so far." U.S. Navy,Image: 717112974, License: Rights-managed, Restrictions: *** HANDOUT image or SOCIAL MEDIA IMAGE or FILMSTILL for EDITORIAL USE ONLY! * Please note: Fees charged by Profimedia are for the Profimedia's services only, and do not, nor are they intended to, convey to the user any ownership of Copyright or License in the material. Profimedia does not claim any ownership including but not limited to Copyright or License in the attached material. By publishing this material you (the user) expressly agree to indemnify and to hold Profimedia and its directors, shareholders and employees harmless from any loss, claims, damages, demands, expenses (including legal fees), or any causes of action or allegation against Profimedia arising out of or connected in any way with publication of the material. Profimedia does not claim any copyright or license in the attached materials. Any downloading fees charged by Profimedia are for Profimedia's services only. * Handling Fee Only ***, Model Release: no
- Advertisement -
Ad image

За време на кинески воени вежби, американски разурнувач влегол во морето во близина на Тајван. Пекинг го осуди влезот, додека САД рекоа дека тоа е „за поддршка на правата, слободите и законската употреба на морето“.

Американскиот разурнувач УСС Милиус денеска заплови во област во Јужното Кинеско Море за која превзема Кина. Вториот ги завршува воените вежби во близина на Тајван, при што денеска беше употребена вистинска муниција. Официјален Пекинг го осуди влегувањето на американскиот брод, додека Вашингтон објави дека тоа е „за поддршка на правата, слободите и законското користење на морето“.

Кина предупреди дека станува збор за „незаконски упад“ на американски разурнувач во водите во близина на островите Спратли, кои ги поседува, додека американската морнарица соопшти дека станува збор за операција на „слободна пловидба во согласност со меѓународното право“.

По операцијата, американскиот воен брод „ја напушти областа и продолжи со операциите во Јужното Кинеско Море“, објасни американската морнарица.

Тензиите во областа ескалираа по среднодневната средба на тајванскиот претседател Цаи Инг-вен со претседателот на Претставничкиот дом на САД Кевин Мекарти во Калифорнија. По средбата Кина најави воени вежби околу Тајван.

Како што пренесува денеска француската новинска агенција АФП, според Пекинг, за време на симулацијата на нападот денеска користела вистинска муниција, а во вежбата учествувал и носачот на авиони Шандонг.

На почетокот на тридневните воени вежби во саботата, кинеската војска рече дека тие служеле како предупредување „против соработката меѓу сепаратистичките сили кои бараат независност на Тајван и странските сили и нивните провокации“.

Иако Тајван работи независно од кинеското копно од крајот на граѓанската војна во 1949 година, Пекинг продолжува да го смета островот за дел од својата територија според политиката „Една Кина“. Кинескиот претседател Си Џинпинг, исто така, повика на повторно обединување на неодамнешната седница на Народниот конгрес.

Share This Article